با گذشت چندماه از شروع حملات شیمیایی-بیولوژیک، هنوز راز آن مشخص نشده/اگر مسئولان باجدیت مسئله را پیگیری و به درخواست اولیاء فرزندان توجه می‌کردند، دامنه فاجعه گسترش نمی‌یافت

در بیانیه مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم آمده است: ماجرای هولناک مسموم‌سازی دانش آموزان دختر که به شکل پی در پی و زنجیره‌ای از مدارس دخترانه قم آغاز و به دیگر نقاط کشور مانند بروجرد، ساری، اردبیل، کرمانشاه ...